niedziela, 20 czerwca 2010

633: Modem jest już używany lub nie jest skonfigurowany

Weryfikację zaczynamy od określenia, czy problem ukazał się po zainstalowaniu urządzenia, czy też już na usłudze działającej. W przypadku instalacji modemu należy wykonać restart komputera po zakończonym procesie instalowania? Gdyby nie był wykonany, to oczywiście restartujemy.



Dalej weryfikujemy samo podłączenie od gniazda telefonicznego czy przypadkiem przed modemem nie jest podpięty mikrofiltr? (PRZED MODEMEM NIGDY NIE MOŻE ZNAJDOWAĆ SIĘ MIKROFILTR) Odłącz go i wepnij przed telefonem. Przy odłączonym fizycznie urządzeniu również może ukazać się nam taki komunikat.

Urządzenie może być także nie wykrywane przez komputer dlatego zmieniamy port USB, do którego podłączony jest modem.

Czy są zainstalowane sterowniki do modemu? Należy je zainstalować, jeśli są już zainstalowane, to należy je zainstalować ponownie[naprawić instalację lub odinstaluj i zainstaluj].

Całkiem możliwa jest również awaria samego urządzenia, warto wówczas sprawdzić działanie naszego modemu na innym komputerze, lub też do naszego komputera podpinamy inny modem (pożyczony np od znajomych).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz