niedziela, 20 czerwca 2010

769 lub 678: Brak odpowiedzi

Najczęściej przyczyną tego błędu jest zawieszenie modemu. Odłącz modem od komputera i podłącz do innego gniazdka USB w komputerze. Wyłącz i włącz komputer. Sprawdź ustawienią VPI (czyli konfigurację sterownika dla linii telefonicznej)


Odinstaluj, a następnie ponownie zainstaluj modem i sterowniki przy użyciu Menedżera urządzeń. Przed wykonaniem tych kroków konieczne może być pobranie od producenta sprzętu najnowszego sterownika dla używanej karty sieciowej.

  1. Kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Uruchom, wpisz polecenie sysdm.cpl, a następnie kliknij przycisk OK.
  2. Kliknij kartę Sprzęt, kliknij przycisk Menedżer urządzeń, a następnie zlokalizuj węzeł Karty sieciowe.
  3. Rozwiń węzeł Karty sieciowe, a następnie kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę używanej karty sieciowej.
  4. Kliknij przycisk Odinstaluj, a następnie kliknij przycisk OK. W oknie dialogowym, w którym jest wyświetlany monit o usunięcie plików skojarzonych z danym urządzeniem, kliknij przycisk Tak.
  5. Ponownie uruchom komputer. Możesz również kliknąć menu Akcja, a następnie kliknąć polecenie Skanuj w poszukiwaniu zmian sprzętu.
  6. Jeżeli system Windows odnajdzie urządzenie, jednak nie rozpozna go, należy zainstalować najnowszy sterownik dla używanej karty sieciowej.

Sprawdź czy utworzyłeś właściwe połączenie, ma być telefoniczne, nie szerokopasmowe. Aby sprawdzić jak to zrobić kliknij Tutaj

Sprawa może dotyczyć również problemu z protokołem komunikacyjnym. Napraw interfejs Winsock i obsługę protokołu TCP/IP. Wykorzystaj do tego program TCP/IP Repair.

Jeśli jest jakiś dodatkowy program automatyzujący uruchamianie się internetu to odinstalujmy go(np. AutoConnect).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz