piątek, 18 czerwca 2010

Błąd 720.

Sprawdźmy czy komputerze mamy jakieś karty sieciowe - jeśli tak - wyłączamy je w menadżerze urządzeń.

Błąd ten ukazuje się również w przypadku problemów z zaporą (firewall) lub antywirusem. Skonfiguruj ten program ponownie, lub odinstaluj go.

Także gdy mamy uszkodzony modem może pojawić się ten nr błędu (mówienie w tym wypadku, że nic się nie mogło zepsuć, bo nikt nic nie ruszał jest nie na miejscu. Mamy do czynienia z urządzenienm elektronicznym, które również, niekiedy ulega awarią). Dlatego warto sprawdzić nasz modem na innym komputerze, ewentualnie pożyczyć od kogoś modem i uruchomić go u nas.

Problem także może dotyczyć protokołu komunikacyjnego. Możemy spróbować go przywrócić. Wcześniej jednak upewnij się, że wykonałeś już: Ponowne uruchomienie komputera, podłączenie modemu do innego portu USB, podłączenie modemu do lini telefonicznej bezpośrednio (bez udziału dodatkowych urządzeń jak telefon, mikrofiltr).

Tu mamy szereg czynności. Opisywane czynności dotyczą systemu Windowsa 2000/XP (nie wiem, czy w nowszych również jest ten problem).
Najłatwiej pobrać program który zrobi za nas całą pracę, można go pobrać TU. Po pobraniu i uruchomieniu klikamy w oba przyciski.

Zresetowanie protokółu internetowego (TCP/IP) Wchodzimy w Menu start >>> Uruchom(jeśli nie możemy odnaleźć opcji uruchom, to wówczas wybieramy z klawiatury Logo windowsa[pomiędzy ctrl i alt] i trzymając ten klawisz wciśnięty wybieramy dodatkowo R wpisz cmd i kliknij enter, w "czarnym" oknie wpisz netsh int ip reset c:\log.txt i kliknij enter.

UWAGA PONIŻSZY SPOSÓB TYLKO I WYŁĄCZNIE DLA OSÓB BARDZIEJ ZAAWANSOWANYCH, wszystkie czynności wykonujesz na własną odpowiedzialność.

Naprawa klucza Winsock2

Krok 1: Usunięcie uszkodzonych kluczy rejestru

1. Kliknij przycisk Start, a następnie kliknij polecenie Uruchom.
2. W polu Otwórz wpisz polecenie regedit, a następnie kliknij przycisk OK.
3. W Edytorze rejestru zlokalizuj następujące klucze rejestru, kliknij każdy klucz prawym przyciskiem myszy, a następnie kliknij polecenie Usuń:
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Winsock
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Winsock2
4. Po wyświetleniu monitu o potwierdzenie usunięcia kliknij przycisk Tak.

UWAGA: Po usunięciu kluczy Winsock uruchom ponownie komputer. Wykonanie tej czynności umożliwi systemowi operacyjnemu Windows XP utworzenie nowych pozycji powłoki dla tych dwóch kluczy. Jeśli po usunięciu kluczy Winsock komputer nie zostanie ponownie uruchomiony, nie będzie można poprawnie wykonać kolejnych kroków.

Krok 2: Instalowanie protokołu TCP/IP

1. Kliknij połączenie sieciowe prawym przyciskiem myszy, a następnie kliknij polecenie Właściwości.
2. Kliknij przycisk Zainstaluj.
3. Kliknij opcję Protokół, a następnie kliknij przycisk Dodaj.
4. Kliknij przycisk Z dysku.
5. Wpisz C:\Windows\inf, a następnie kliknij przycisk OK.
6. Na liście dostępnych protokołów kliknij pozycję Protokół internetowy (TCP/IP), a następnie kliknij przycisk OK.
7. Ponownie uruchom komputer.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz